stallet snart:D

2011-06-08 - 15:45:24

Beställde ny bikini förra veckan.
Lär ta ett tag till tills den kommer menmen ;) !
har även köpt lite andra saker ja inte visat. men orkar inte det nuu ;)haha!

style by tyra!




har även hittat svin snygga ridstövlar! Som ja letat.
ska snacka med mamma sen när hon kommer hem , se om vi kan beställa hem dom.
hittat så sjukt många men ja har ju 35-36 och alla finns inte i de storlekar. jobbigt att ha små fötter ibland.
men men livet går vidare ;)!

jag ska snart åka iväg och rida , ska vänta tills det svalnar lite. Så sjukt varmt.
är lite rädd för att de ska börja åska med.. Shiit ja är ju som sagt svinrädd.
Imorgon blir det sjukan:( blodprov buuuhu ja som är rädd för sprutor?

Jag har inte ridit på ett par dagar , vart varmt på dagarna och kvällarna har vart fullbokade eller så har de vart dåligt väder. Men nu måste ja ta tag i de här. Ja ska iaf ut och skritta och trava lite. Hon är ju fortfarande igångsatt.Kanske longerar henne och låter henne gå över lite upphöjda bommar.

Nu ska ja leta hoppövningar så ja kan träna lite när hanna inte kan hjälpa mig:)!


Jag älskar dig<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0