bad i regnet , helt okej faktiskt :)!

2011-06-30 - 22:45:04

jobbade till 4 idag , efter hem fixa.
Sen vidare. Precis när jag skulle åka började de spöööregna. och jag skojar inte , de va typ storm..
Men åkte ändå , sara och jag drog och badade först i röje eller ngt, sen klinten. i regnet.. mysigt:D!
Efter åt vi lite gick ner till pållarna och busade med dom i hagen. så inåthelvete trött. förlåt för mitt språk.*
orkade inte rida idag.. ja skulle somnat då. Så hon får vila . Hon va ju så duktig i tisdags.







Nya bikinin , aldrig använt men idag fick den ta första doppet.
Ja vet att ja är jävligt svank och otränad. Men ska börja träna.. ja lovar.









Imorgon blir det bio. Redan beställt biljetter igenom datorn.
Skönt , så kan ingen ta våra platser. Mohaha :)!

Så inget bloggande imorgon , eller jo när ja kommer hem såklart.
Om ja orkar .. jobbar ju på lörda:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0