Gymnastikhoppning

2011-06-18 - 00:31:12

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har vart på mitt favvo ställe hela dagen♥
Och jag känner att de är viktigare för mig att va där ute än att blogga.

haft lite gymnastikhoppning idag , det började la inte så bra..
Efter några skutt så blev hon lite galen och svängde ut( hade 4 hinder på rad) , galopperar runt eftersom hon svängde så hastigt åkte sadeln runt och på magen satt ja och försökte hålla mig kvar genom att hänga lite lätt på halsen. Men nae så ja hamnade i staketet. haha lite roligt. Fick henne rätt in i bröstkorgen. Kändes just lite för stunden men inget nu.. Här är man ingen mes. Så jag hoppade upp och sen gick det bra :)! Nu känns de bara lite i ryggen men de är nog efter att ja fick staketet i ryggen. Ja överlever utan problem ska ja säga er:D!

Sen har ja vart med sara har ont i magen så mycke vi har suttit och garvat åt gamla saker .. Det finns inget roligare än att titta på klipp när man va mindre. Sara och jag dokumenterade exakt allt vi gjorde. Om vi så en katt gå över vägen ja då tog vi upp kameran och filmade. Helt meningslöst men lite kul att titta på nu.
Sara och ja har ett ex antal filmer från 6-9 eftersom vi va Jämt. Och då menar ja jämt. Ja va alltid där ute. Så de är därför de är mitt andra hem.Va mer där ute än hemma . känner mig alltid välkommen dit och ja trivs super bra där . Favvoställe♥

nu till något annat
Inte så lätt att ta bilder när de är så lågt , sen när vi höjde försvann kamerakvinnan för hon skulle in till stan.
Men de blir fler gånger

Gud vilken kanon start hela sommarlovet börjat på , den här sommaren kommer bli en bra sommar.
Inte den bästa för hjärtat finns inte :( .. men det kommer bli en bra:)


























saras och min fina chokladtryffeltårta... ehmm jaa. HAha lite sisådär misslyckad.
Men den gick och äta , mums :) fast de va ju typ ehmm som mjölk haha:D!
och ja ska gå livsmedel.. Undra om ja valt rätt linje.. Ja börjar tvivla på det.. hehe;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0