starkare av misstag.

2011-06-21 - 23:18:55

ser dig med nya ögon
du var mitt allt
i mina andetag var du
längtan ropade ditt namn
i mina drömmars svar, fanns bara du
men nu
vad finns nu
jag ropar inte längre ditt namn
drömmarna har bleknat
andetagen stillat
inget för mig du är
med nya ögon ser jag dig
det gör ont
men äntligen ser jag



Ibland är det skönt att inse att misstag kan göra än starkare.
Så himla mycket starkare.

Godnatt fina människor , nu ska ja lägga mig undertäcket och bara sooova :D!!
Livet är underbart , jag älskar livet , jag älskar mina fina vänner , familj och pålle.
Vad mer behöver jag? Ingenting. Min liv är allt för bra:D:D!
ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

(A) det har du rätt i

2011-06-22 - 00:13:59
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0