lastträning.

2011-06-27 - 22:37:45

jobbade till 4 idag , jäkligt varmt faktiskt.
efter de direkt hem provade mina nya ridstövlar som kommit men nej kunde inte ha dom.
snacka om att ja blev sur , eller nej inte sur bara så jäkla besviken.

Men ska dra till hööks/ scharpman och köpa nya så det ska nog gå bättre än å beställa.

Lasttränade russin idag och det gick super bra , hon gick rätt in i transporten lugnt och fint ut.
Vi körde också och hon va hur duktig som helst.
Så imorgon är de tävling för min och russins del. Hoppning :D
hör av mig imön kväll hur de gick
imorgon jobbar ja till 2 men ska direkt ut eftersom ja måste fixa lite.

Sov gott alla , ha en bra morgondag :D!

MITT ALLT , JAG ÄLSKAR DIG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0