jag kommer aldrig låta dig få se mig svag!

2011-06-26 - 14:54:27

campade mitt i skogen igår ju.
sara och ja hade skit mysigt till kanske halv 1 då vi hör en motorsåg komma närmare.
sara och ja fattar inte först va de va. Men sen fattade vi att de motorsåg.
sara flyger till mig , tar min plats och ja får flytta på mig. haha
sen försöker ja lugna sara och bara de är dom de är dom (då menar ja sara syskon)
sen hör ja någon skratta och ja bara de är hanna. så springer sara ut fort som fan och så står hanna , jonas , carl , anna & tina utanför och garvar. och ja börjar as garva för saras minn är helt oförglömlig. 
 
sen sa jonas nästa gång är det inte vi och dom gick.
sara och ja började prata och blev livrädda. Drog hem eftersom vi blev rädda..
så hanna och anna tog tältet. haha och sen på morgonen packade vi i hop allt.
aldrig mer tälta mitt i skogen. fan höll på att kissa på mig.

både sara och ja tänkte på motorsågsmassakern..
exakt som första bilden tänkte vi att han stog och så gjorde dom med.. haha










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0