blodprov och jaa , jag har ångest över de.

2011-06-09 - 00:35:24

jag får ångest ångest och så jäkla stor ångest.
ja vill inte sova , för ja vill inte vakna imorgon och behöva åka till sjukhuset.
ja hatar sjukhuset och ja hatar sprutor och imorgon är det blodprov som står på schemat.
stooor ångest på det assoo! Fick iaf veta idag att jag ska till sjukhuset imorgon.
Men men , ska iaf få ta blodprov och antadligen får ja medicin eller sprutor.. något av de ska ja få.
ifall om ja får ''anfall''. Nej jag har inte damp eller aids. eller något sånt. Ska bara ta det så jag inte dör..
För de kan ju va lite träligt , eller jaa mycket faktiskt. Än så är ja ung och tänker leva mitt liv fullt ut , inget eller ingen kan hindra mig från det , så sant såå..

Denna sommaren ska bli min och russins sommar och ingen absolut ingen kan förstöra denna.
jag älskar dig fina pålleee!

4 nya bilder från idag.
och ja , jag är blöt för russin kastade av mig. Lägger upp filmen imorgon när hon kastar av mig.
fick de på film ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0