Äntligen kanske man borde säga?

2011-06-22 - 22:39:45

Kolla vad jag fick hem i postlådan efter ungefär sisådär efter ett par veckor kämpande med tid till sjukhuset.
Känns skönt , nu vet jag iaf vad de är för ''fel'' med mig om man säger så .
Allt är ännu inte avklarat. Så lite samtal och kanske fler besök. Det är lite sånt som märks. Men jag hoppas ja snart kan få lämna hemska sjukhuset och aldrig mer behöva komma dit. Jag hatar sjukhus , jag blir deprimerad ja bara går in i ett. Det är hemskt. 13 gånger har ja vart i de där hemska huset i ÅR! och ja får lika stor ångest varje gång. Känns ändå skönt att de västa prover och sånt är över. Kanske bara lite koll dom ska få så är allt klart och ja får de ja ska ha ..



Idag har jag jobbat , gud så mycket folk det kommer. :O får ju typ panik hihi.
Efter handlade ja med sara till lördag , taggat som bara den.
Men jaa.. vi får helt enkelt se om vi överlever vildmarken.. hihii. De ska bli skit kuuul juuu:D:D!
Komma iväg slippa stan , vi kommer va helt ensama i skogen eller?? kanske någon mördare:O:O'

bloggar sen.
btw ridstövlarna har kommit , ni får se dom på måndag .. SKickade ju efter :)!
Ipoden kommer nog dåå med :)!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0