tävlat klart nuu för dagen :D!

2011-07-12 - 21:36:50

vad ska jag säga? jag är stolt jag är glad och jag mår bra!

tävlingen gick hur bra som helst. 2 tävlingar och 3 rosett. Det va ju liksom andra tävlingen idag.
Jag kan med ord inte beskriva min lycka just nu.

Jag har verkligen världen underbaraste häst som finns där i alla lägen som ställer upp och tröstar mig.
Hon gör sitt absolut bästa på banan och i skogen är hon hur pigg som helst. Hon har allt man kan önska sig.
Hon är mitt allt.

Tävlingen dåååå ..

två klasser första blev det ett litet stopp en volt sen hoppa hon. Sen inget mer.(4 fel blev det ) hon rev inget!!
Sen nästa klass hur bra som helst och en rosett på det D::D:D:D(felfritt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0