skräckfilmer är dagens verklighet. världen vi lever i.

2011-07-23 - 19:27:32

först bomb sen skottlossning och nu har amy gåttbort.
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag finner inte ens några ord längre.

de som hänt i norge , oslo det är ofartbart. Jag kan inte ens fatta vad som hänt , och jag har inte ens vart där.
fatta då dom som va med om det. Hur dåligt dom kommer må ett bra tag framöver. sett döda människor överallt. jag skulle nog inte tänka på det just när de hände .. då vill man bara rädda sig själv och andra. Men sen efter bilder i huvet. det känns som allt är en film , sånt här händer inte i verkligheten.

Men det är hemskt att säga det men vi lever som i en skräckfilm. Skräckfilmer är i dag vår verklighet.








bilderna är tagna från aftonbladet klicka på bilderna och ni kommer direkt till deras hemsida.
Läs och förstå vad som verkligen har hänt. Läs dagens verklighet. de är ingen skräckfilm utan verklighet.
fatta hur hemskt det är. jag vill inte kunna förstå vad som hänt..

Så unga som miste sina liv , åka på ett rolig läger träffa vänner och ha massa skoj.
Men istället blev allt en mardröm.

 jag tänker på alla drabbade i norge/oslo. ♥
Jag är glad att samtidigt så många klarade sig , men jag skulle vart ännu gladare om alla klarat sig.

Nu hoppas ja bara att mina vänner i norge om dom nu va på lägret. klarade sig fint och lever.
Sitter här och väntar på att dom ska logga in på msn .. men änsålänge har det inte hänt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0