mycket att göra !!

2011-07-03 - 23:23:57

har ridit lite dressyr i paddocken idag och det gick  bra faktiskt :)!
sen har ja haft möte också med klubben och de gick också bra.

Iveckan har ja massor att göra så det lär inte bli så mycket uppdatering.Vecka 28 och framåt kommer bli massor:)

Ska köpa systemkamera snart.
 har faktiskt också börjat kolla på häst också en lite minii ponny såå söta :D!
älskar dom helt enkelt.

dom sprider så himla mycket kärlek och lycka. Litis va ju en stor A-ponny.
Jag saknar henne så , känner att ja vill ha en sån ponny igen. Fast inte rida så , körning , longering , tömkörning och sånt lite mer. Gå med och såntdär. Sen finns de ju faktiskt två små barn där ute som skulle kunna rida den lilla hästen också lite då och då:)! jag älskar små hästar och jag känner också att ja skulle hinna med en lite ponny som samtidigt inte kräver så mycket som en tävlingponny. Mer en skogshäst skulle de ju bli. Jag letar för fullt efter en lite ponny. Inte större än maxad A-ponny får det inte va. skulle va helt underbart.



Saknar henne så min lilla ängel<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0