Mina tankar går till oslo

2011-07-23 - 13:50:45

dressyrpasset gick bra , rätt slut i mina ben men det är ju lite bra med ;) !
ska strax börja packa inför imorgon.. åker ju till tylösand :D
skönt att komma bort lite och va vid havet .



Det är sjukt det som har hänt , sånt får inte hända det får bara inte göra det.
84 döda på ett sommarläger. det är sjukt. Vart är världen påväg?
Man kan inte va säker någonstans i denna värld. Vad får man ut av att döda så många människor?
Men nu har det hänt och det är ingen som kan göra det ogjort. Men ja vet att många i denna värld önskar att det inte hänt. Jag tror nog många lider med anhöriga. 

Jag hoppas och vill att de som gjort detta får livstid de har tagit 84 liv på en kväll. Fatta 84 människor miste sina liv. Det är sjukt många och det är framförallt väldigt hemskt.

Min tankar och min kärlek går till alla de som miste sin familj eller vänner.

Men nu till något helt annat igen.. lite bilder från dagens dressyrpass:)!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0