Jönköping imorgon!

2011-07-18 - 22:43:03

Ligger i sängen och är allmänt trött faktiskt.
vill bara sova , vill ha tisdag!!!

idag har jag och min syster ridit en sväng på russin och amadeus.
det gick kanon som vanligt.

imön morgon drar jag iväg till Jönköping med familjen och bara för att umgås lite.
ska även hämta min kamera . LYCKA.

man ska inte svära men fan va lycklig jag är nu.

ska färga håret med och kanske rida , får se hur mycket klockan blir. russin kanske får vila.
3 hästar att sköta denna vecka mycket jobb men jag älskar dom. Underbara .

haha nu ska ja kolla vidare på Tom & Jerry!!!
SÅ JÄKLA BRA , när ja va liten va ja kär i jerry (musen alltså)

haha imorgon blir det bilder kan ni räkna med kanske. inte så fina bilder.
kan ju inte kameran ;)

har hört att nikon är svårare än canon så får helt enkelt se hur allt slutar ;)

Mitt ljus i mörkret , min luft , mitt allt. det är för dig jag lever hjärtat.
Jag älskar dig sjukt mycket<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0