ensamstående , nybliven mamma.. ja ni fattar!

2011-07-19 - 23:40:37



idag äntligen fick ja min kamera. va upp och hämtade den på preem .. Eftersom jag beställde den från en sida.
Dustin Home:)! Så nu ligger den här brevid mig laddad och klar. Fotat lite , på min katt , blommor ja allt möjligt.
Men kan tyvär inte ladda upp bilder för man fick ingen usb sladd med. Men ska gå upp till expert och köpa de imorgon.  Så ni får bilder imorgon. Fick iaf minneskort och väska med .. en stjärna i kanten :)

Nu skriker min bebis att hon vill sova , så dags att gå till min bebis Mimmi och sova lite!

får la ta och bjuda på en kvälls bild dåå sålänge :)!
ser inte så mysig ut direkt , lite små trött och seg efter en hel dag i Jönköping.
fick hem en bar stol , en rullsak till fönstret , långklänning & 2 krukor till mitt fönster.

Hoppas alla har haft en bra dag :D!
Kika in imorgon då det kan va fullt med bilder :D:D!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0