väck mig aldrig om allt är en dröm , de är honom ja vill leva med!

2011-01-12 - 20:25:15




jag visste inte va riktig kärlek va innan jag träffade honom , honom jag älskar av hela mitt hjärta.
Jag har aldrig känt äkta kärlek från en pojk så.. Jag trodde inte jag skulle få världens bästa kille.
Jag har aldrig riktigt trott på kärlek inte på riktigt. Nu vet ja va äkta kärlek är och att det finns. Jag vet att man kan bli kär vid första ögonkastet. Jag vet också att jag verkligen älskar honom , nu när jag vart i från honom snart i 2 veckor,förstår ja att jag inte kan leva utan honom , jag älskar honom så otroligt mycket. Allt känns som en dröm.Först va mitt liv en dröm som liten.. Sen blev allt en madröm och nu är ja tillbaka i drömmen. En enda person har vänt på hela mitt liv. Han har fått mig att ändra inställning , han har fått mig att må bra och han får mig alltid glad.Jag är så otroligt glad att jag har träffat filip just filip. Jag kan inte sluta tänka på honom , jag kan verkligen inte det. Även att filip och ja bråkar så ångrar ja mig alltid direkt efteråt. Alla bråkar någongång de kan stärka förhållande men ett förhållande kan också förstöras.
Om det nu är en dröm , låt mig aldrig vakna upp ur min dröm. Det är såhär jag vill leva.


linn!

åh, va kul :)

2011-01-12 - 21:45:25
URL: http://linnjjohansson.devote.se
ida

Vad bra:))))

Hat en bra dag?

2011-01-13 - 14:33:36
URL: http://idiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0