Mitt hjärta :)<3

2011-01-16 - 18:40:55


haft en liten russin dag idag :D !
ridit en sväng:D

Jag åkte ut typ runt halv 2.
Hämtade russin i hagen bara det tog en halvtimme typ. Hon kom inte när jag ropade på henne. Längst ner i hagen är det väldigt mycket vatten. Sjön ligger precis där med därför. Typ lera och massa vatten. Fick hålla på as länge bara för att komma till henne haha. Totte och amadeus kom till mig men dom skulle ja ju inte ha? hahha snacka om att de jävlades med mig. Sen kom ja iaf fram till henne och fick gå en annan väg till stallet(en bättre haha)
Sen så red ja en långsväng. eller lång och lång var det inte. Men tog tid iaf eftersom ja bara skrittade. Va så halt.
Hon skulle också gå där de va is.. smart häst nej? Sen gick hon på vänstra sidan av vägen och gick över till högra så gick hon rätt in i en snöhög. Stannade inte eller något. ja trodde ju hon skulle stanna .. men nae då:Dhaha
Ahh sen töntade hon sig bara några meterfram haha som vanligt. Sen låg det halm på åkern å hon flög fram haha fan va jag älskar den hästen.Sen kom vi till skogen. Där möte vi en hund och då börjar hon bråka lite lätt. Sen inne i skogen hur pigg som helst även att snön gick till magen på henne. Låg några träd i skogen som hon hoppade , bara flög över typ:DJaa sen hände de la inte så mycket mer:D!Den hästen gör mitt liv till en mening :D


JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0