tjeeeeeeeeenare bettan

2011-01-30 - 20:43:05

tja , vart hemma nu ett bra tag.
vart i kisa en hel dag , oroligt skönt att komma ut i backarna igen:p!
nu är bara tagga som en galning till mars då vi åker till kläppen
Under alla år vi vart på skidsemester har vi klarat oss från skador , vi får se om vi klarar de i år med:)!!

jag har absolut ingen koll ibackarna .. syster och ja skulle åka lite i skogen.. men de va visst några rör och det såg ja när ja precis åkt ner.. haha smart. Men det gick så bra så. sen va de la lite träd som va i vägen dom flyttade sig när ja kom ..  hahhaa :p.

mamma ramlade i liften piiinsamt :D:D!
Fast det gjorde malin med , så va snäll och hoppade av så vi fick oss en liten vandring i skogen med pjäxor jobbigt värre. Sen så va det hopp typ när vi precis kommit ut ur skogen.. så körde malin rätt in i mig. HAHHA och sen kommer ett litet barn med malins ena stav och bara här. naw haha :)!!

Shiit vilken jävla dag , jag har typ dött av garv.. skojar inte :p! Ont i benen och mitt ena knä. ajaj :)!
Mitt högra ben är svullet efter pjäxorna. ajaj:P!ahhaa..

Nu har ja kollat på ponnyakuten as bra . :)
nu ska ja typ sova nattii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0