kollat synen nu!

2011-01-28 - 19:23:21

Nu har vart och kollat min syn , det är inte konstigt att ja ser som jag gör.
ja va två saker men minns inte riktigt vad hon sa. Men min syn va det verkligen fel på..

Trodde ja bara skulle få läsglasögon.. men de visade sig vara så dåligt så ja behöver det hela tiden..attans:)!
jaja , fått hem ett par bågar nu så testar lite. På måndag ska ja bestämt mig :) Sen så får ja förhoppningsvis så snart som möjligt. skit skönt att ha det här över sen. slipper ja huvudvärk och så kommer ja se bättre (y)


har 4par märkes glasögon..

hmm lite smått dyrt är det ju med glasögon.. både bågar och själva glaset .. menmen de är värt de:D:D!!
- converse
- diesel
- 2 ck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0