Hur kan ja tro på kärlek? Kärlek slutar alltid med bråk!

2011-01-10 - 14:56:00

Nu ska ja berätta min dag ;) Satt vid datorn till halv 1 i natt ungefär .. smart? nej skolan började ju idag så va rätt idiotiskt !
Sen la ja mig i sängen smsade lite , sen såå somnade ja (äntligen)vaknade efter en timme kanske..stängde av datorn , låg vaken någon timme och bara tänkte .. sen somnade ja igen.. Vaknade runt 4 va så sjukt törstig , så drack som en häst typ :s tror nog de är ngt här som inte stämmer.. Sen somnade ja vaknade automatiskt vid halv 6. Låg kvar somnade om vaknade vid 6 gick upp fixade mig.Möte upp madde padde. Höll på att dö påvägen , tur att lykstolpen stog just där haha(a) Aha möte henne gick till tåget , kröp på att fyra upp för backen typ ahha lyckat. 5 meter fram ramlar ja i en snöhög. Ja är verkligen bra på att ramla HAhhaha !Åkte tåg och buss kom till skolan träffade mina fina klasskompis. Saknar dom faktiskt , dagarna är fyllda med en jäkla massa skratt vilket som får mig att må bra:) Jobbade med våran jobbiga inlämning fick typ utbrott flera gånger , fattade typ inget. Men nu har ja koll på de mesta. Onsdag blir det jobba med det , om vi inte blir klara får vi sitta kvar.. Ska va inne på fredag.Slutade skolan vid halv 11. Drog till donken med ida, sofie och malin. MumsSen fick malin ida och ja lite på stan. sen gick vi till rese och köpte mums mjölk(a) Faktiskt blivit en kalv nu.. :D Mjölk gör min dag , med lite mjöl blir dagen as bra :D:D:D!

Nu är ja hemma iaf får se lite vad ja hittar på har lite ont i magen faktiskt och även ryggen ingen skönkänsla.
kanske blev efter jag ramlade.. aja de blir bättre med tiden som allt annat typ:)!


Hur kan ja tro på kärlek- Erik Linder



Kärlek slutar alltid med bråk-Ludwig Bell

Julia

Sv; haha okej ;) Å bra låt med erik linder!

2011-01-10 - 21:09:58
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0