hästlivet som är mitt allt!! Med dessa hästar klarar ja mig fint i livet.

2011-01-06 - 22:08:13

Som sagt. Nu ska ja förklara lite. Lite längre bak i bloggen finns det frågor. Bland annat vem var litis?
Joo om du läst min blogg lite noggrant hade du nog fattat de :) men ja tare nu.

Rosita va en häst. En häst som betyde otroligt mycket för mig.
Jag började rida henne 2006. Det sa verkligen klick mellan oss , jag förstog mig på henne och hon mig.
Hon va min bästa vän och är det fortfarande även att hon inte lever och finns här hos mig.
Men under dessa år vi hade va alla lika underbara , vi hade så jäkla kul. Här kommer lite bilder!!


det här är bland dom första bilderna som togs med litis och mig. Kunde typ inget om hästar men gillade dom va dock lite rädd för hästar då med. Innan ja började rida rosita red ja på ridskola .. Fast då va ja liten kanske 6 -8 år.. Ja minns faktiskt inte så mkt :)! Denna häst fick mig iaf att falla. :D!



Här är tre till bilder. Mobba dock inte min hoppteknik , hade typ aldrig hoppat innan.
FAN VAD JA SAKNAR DENNA HÄST!!!

Minns denna dag.. Hade hopptränat och det hade gått skit.
Så är lite smått sur på bilden haha :D !

Sommar och bad. Rosita älskade att bada. Hon bara älskade det :D!



Att luffsa runt i snön älskade hon också. Hon va så jäkla pigg varje vinter. Man blev så glad i hennes närvaro.
Hon fick mig att älska livet.



Hon va alltid så jäkla glad , jag förstår inte hur hon orkade. Men hon fick oss alla att må bra:)<3


De två sista bildera som togs på litis. Vi alla saknar henne & tänker på henne.
Alla som kände henne önskar att hon hade levt idag. Det här är otroligt jobbigt.
Så fina år vi hade tillsammans , så kul vi hade. R.i.p 23/10-09 saknad & älskad.
Vi syns i himlen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0