Älskling min :D

2011-01-20 - 22:29:06

dagen har vart bra FAST.. jag ställde klockan igår kväll på halv 6 det enda ja minns är att jag stog imorse när den ringde och höll på med den? visste inte hur man stängde av den ;s Bäng? ahh tror fan det :D! Stängde iaf av den efter ett bra tag , gick och la mig och somnade om attans fes.. Vaknade tio över 6 av att pappa väckte mig.. Så blev att öka tempot en aning.. Platta håret , sminka mig & packa väskan(hade idrott) hittade inte idrottskorna så blev as stressad. Skulle ju möta madde 20 i som vanlig.. usch inte konstigt att jag haft ont i magen idag. Försovit mig 40 minuter varje dag nu. Och igår ramlade ja i en trappa framlänges. snacka om smärta. alltid är det ja som ska ramla och hålla på.. Imorgon tar ja fan i mig helg:) ingen skola eller hehe lediga gött som kött:P

På lördag tar ja mig en ridtur på världens finaste häst , längtar något otroligt till våren.. När snön försvinner och man kan rida seriöst och hoppa :D:D vilket bra år det här kommer bli  russin och ja så det ska va:p:p
Fast i igår va det sjukt läskigt. Jävlar va halt de va och hon halkade och bara gled usch.. värsta ja vart med om typ. Fick världens panik och visste inte vad jag skulle göra.. inte alls kul:( Min älskling får inte skada sig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0