Allt kan inte alltid va bra!

2011-01-17 - 23:41:28

alla dagar kan inte alltid va bra. det finns dagar som man inte vill ska komma
som man inte orkar med. just en den dagen är idag. Jag har ingen lust att sitta här.
ja vill va där ja trivs som bäst , jag vill inte sitta här juu. Onsdag , torsdag , fredag och lördag ska ja va där ja trivs. Där ja alltid vill vara. Där jag verkligen skrattar tills tårarna kommer. Jag hatar att sitta här med den här känslan. Det finns inget värre. Hon som alltid fanns där för mig , hon finns inte längre kvar. Det är över ett årsen hon dog men jag har inte lyckas komma över det , jag orkar inte komma över det. Jag kommer alltid ha ett stort hål i mitt hjärta , ja vet det. Men ändå försöker ja så gått ja kan. men alltid är det inte så lätt. Det kommer dom där dagarna då ja vill tillbaka som det engång va. Ja vill inte va lycklig utan henne ja vill inte det , det känns så otroligt fel. usch... :(! Just nu vill ja tillbaka då ja alltid satt vid litis när hon låg i sin box , när ja satt brevid henne lutade mitt huvud mot hennes mage. Ja minns de dagarna ja alltid satt vid dig , viskade i ditt öra jag älskar dig , det ska alltid vara du och ja.fanfanfanfan! jag älskar dig så.



Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
vad som än händer
Är det alltid du och jag





josefine

Godmorgon! Allt bra med dig? :)

2011-01-18 - 09:25:08
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0