ERIK LINDER♥

2011-01-13 - 16:10:16

Hemma från skolan nu , de va nog den sjukaste skoldagen på länge ;)
jag har världens finaste och omognaste kompisar och ja älskar det :D
hahaha typ dött av skratt idag helt otroligt :D:D!
Fast fick dock lite skäll i tåget .. ajabaja inte prata i tysta vagnen ;)

Nu blir det att plugga de sista i matten boken , nästa vecka har jag prov:D!
Skit duktig är ja , ska även plugga engelska :D
idrotten idag va sjuk jobbig förövrigt.. shiit. svettades som ett as .skojar inte :o!
men kul var det allt:D!

Imorgon!



rätt slapp dag ändå förutom de två första lektionerna :D!
sen äntligen helg :D!


 
Jag är nykär!!!

Någonstans finns det en vår mitt i höstens stormar
Någonstans i vinterns spår väntar det en sommar
Och jag hoppas att du är där
Och bevisar vad kärlek är

Men kan jag tro på kärlek
När den gör så ont
Hur kan jag tro på livet
Allt jag hör, ekar tomt

Jag har sett hur du kan le
Jag har hört dig gråta
Det e alltid svårt att se kinder som e våta

Hur kan jag tro på kärlek när jag ser unga dö?
Jag är ensam mitt i havet, varje själ är en ö
Någonstans finns det en vår mitt i höstens stormar
Någonstans i vinterns spår väntar det en sommar

Jag behöver dig nära mig
Jag vill känna dig bära mig
Hur kan jag tro på kärlek
När jag vet unga dö
För att de tror att livet bara var ett litet frö

Någonstans finns det kärlek
Någonstans finns det hopp
Någonstans finns det värme
Någonstans går solen upp
Någonstans går solen upp




ida

Haft en bra dag:)

Ställ gärna en fråga på min frågestund:)

2011-01-13 - 16:35:51
URL: http://idiza.blogg.se/
Tove'

SV: Tack detsamma :D

2011-01-13 - 16:42:17
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0