it's over now..

2011-02-27 - 01:11:31

Tjaaa!!
kom hem för inte alls längesen
varit ute på stan.
Dagen började iaf med att ja vaknade upp hos stina , tog halv 1 tåget hem.
Åt lite och fixade. Sen drog ja med mamma för att köpa hårfärg.
så har något mörkare hår.. eller rätt mycket mörkare som är lite rött typ med.
Sen följde ja med till min bror och hans flickvän för att kolla deras nya lägenhet SKIIT SNYGGT!!
sen drog ja och köpte kebabtallrik och sen iväg till ida.
va där kollade på film & tv.
sen drog ja ut för att träffa kajsa & hedda. Sen träffade vi ''kakan'' jakob & oskar.
Sen sååå vid halv 1 typ kom ja hem.
typ hela min dag ahaha..

Nu ska ja typ lägga mig ner i sängen och försöka sova å tänka på annat.

ny hårfärg (y)


man vet inte vad man har förrän man har förlorat det..

Jag fick låna himlens vackraste ängel för en stund.

Sofia

SV: i fredags hade jag en myskväll hemma och igår var jag på fest. Dudå? :)

2011-02-27 - 18:50:48
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
photograph!

så underbart söt är du gumman :D

måste hitta på nåt snart <3

2011-02-28 - 08:39:11
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0