min åsikt!

2011-12-26 - 13:09:48

De här är inte riktigt min grej och jag brukar vanligtvis inte lägga ner energi på detta , men när folk sitter o säger ''jag hatar fula människor'' och allt så blir det lite för mycket för alla.. tjejen tror ju att hon är lite bättre än alla andra och har de finaste utseendet. Hon sitter också o säger a ''fula inte har något självförtroende''. Det är ju rätt uppenbart att hon inte har något bra självförtroende och försöker skaffa de genom att klanka ner på andra. Det är absolut inte rätt sätt att skaffa självförtroende. Hon gör sig bara ovän med massor och sedan kommer alla andra klanka ner på henne för att hon har en äcklig attityd mot andra. Men när hon sitter och säger så i en video får hon ju ta konsekvenserna som blir, de är såna som hon som skapar hat på internet. De är lite tagiskt att folk måste klanka ner så grymt mycket på andra för att må lite bättre själva. Hoppas att hon är nöjd över de hon gjort , för de är hon nog rätt ensam om! Imina ögon är detta ett stort skämt. Ja menar hur friskt är det och säga ''jag hatar fula männsikor'' i en video. jag skiter fullständit i om folk säger de annars men o spela in de & lägga ut de på youtube, de finns faktiskt en gräns? Alla har vi egna åsikter och i Sverige har vi rätt att tycka , tänka & säga vad vi vill. Men att lägga upp de på youtube , de är ju rätt onödigt. Hon gör sig själv hatad.. Menmen de är ju hennes egna fel.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0