Livet består inte av att ha bra kort på hand utan av att spela dem man har väl.

2011-12-29 - 17:49:29

Hejhej! Blåsigt värre idag!
red en sväng imorse , mja! jag ramlade iaf inte av! va nära sisådär 5 gånger minst..
precis när ja satt mig upp stack hon iväg. kändes ju bra start :)
Skenade hela tiden typ , men ja satt kvar! haha tur de:)
Russin kastade ju av hanna i veckan men mig va hon lite snällare mot , hon försökte flera gånger men nej! ja blev bara sur på henne. Fast hon gav sig inte ändå.. haha! knäpp häst! Tycker om henne ändå:)
Aja
sen kom malin till mig så vi har ätit pannkakor , gått en runda och snackat en heldel! :)
hon åkte hem med 17.22 tåget. Men vi ses på nyår igen :D Men nu ska ja hoppa in i duschen!
Senare kommer kajsa till mig , vi ska kolla film , en liten myskväll:) sen sover hon hos mig med :)
jappjapp! finns inte mer o säga nu :)
Hörs imorgon :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0