jag är lyckligare än någonsin! tjarrååå tranås? Hej uppsala?

2011-12-12 - 21:52:41

min dröm nu framför mina ögon , de ja alltid velat gå ja , jag har hittat de nu!
de är långt i från de är jag mycket medveten om. Många mil! Flytta till uppsala skulle inte va något problem för mig. De är ju bara några år vi snackar om. Ett program som kommer ge mig den utbildning jag ALLTID har drömt om. Och de har alltid vart mitt mål i livet att följa denna dröm. Vilket jag nu kommer att göra förmodligen..
Ja måste tänka på saken , visade mamma detta precis. Hon tyckte nog bra om det. Jag tror nog dom är glad för jag tänker göra något JAG vill som jag har pratat om i stortsätt hela mitt liv! Och att jag delvis tänker på MIN framtid. De är MITT liv jag snackar om och de är MINA drömmar. Helt upp till mig hur jag vill göra och vilka beslut jag tar. Om jag alltid drömt om detta och gör de fortfarande kanske jag borde följa min dröm? Nej jag borde inte göra de . jag SKA följa min dröm. De är MIN framtid jag pratar om nu. De är så jag vill att MITT liv ska va sen , ett bra jobb, något jag allt drömt om och förhoppningsvis trivs med. Jag blir överlycklig , pirrar imagen på ett lyckligt sett. Vill skutta runt & skrika av glädje. Jag har äntligen hittat den utbildningen jag alltid har sökt. Nu är den framför mina ögon. Tack gud!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0