god jul:)

2011-12-23 - 17:10:05

enda uppdateringen idag , hinner inte mer!

Gick upp klockan 7 för att fixa stallet och rida tillsammans med min syster. hon red och jag gick brevid.
russin va på topp , lina höll på o ramla av ett tag HAH! Men hon satt kvar. lite läskigt , vägen va hal o därför fick de bli åker.Varje gång russin o ja rider på en åker släpper ja henne så hon får galoppera av all sin energi. därför blir hon alltid så glad och drar iväg.. men det gick bra ändå.

gick en runda på stan med mamma och lina , handlade de sista för morgondagen!
köpte 2 paket med. Så allt är klart nu! Sen har vi även skrivit skyltar , dukat och dekorerat bord.
pappa kom på lite hastigt en ny sak så nu är han o hämtar bord. Typiskt pappa? japp:) haha

Ska städa mitt rum , byta i sängen så det är jul fräscht. ska duscha med!
sen är ja klar för julafton typ.

Ikväll blir det mys framför bingolotta med familjen - bror då. men annars alla.
blir att äta en helt del mumsiga saker o skinkmacka♥

varken ja eller min syster kan sova dagen till julafton , så jag bosätter mig i hennes rum i natt . tillsammans med hennes pojkvän . Haha kalas mysigt:)

Allt för mig :) ha en riktigt fin jul alla:)

gissa vad jag gjort igen?? wooho!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0