fri från alla bekymmer !

2011-12-11 - 13:15:50

så varför landa när jag kan flyga bland änglarna? varför landa när jag flyger fritt med solen emot ryggen kan jag sväva tryckt. Där nere finns bara regn , piskande regn. så jag måste ta mig upp dit snabbt igen. Jag känner mig fri , fri från alla bekymmer jag haft förut. Kopplar bort mig från tekniken nu. låt alla mina sinnen släppas ut där allting e ljust. jag vill dit palmerna bor en kant vid nån pool, gå i sanden utan skor i ett land gjort av sol.
jag bröt mig ut från mitt skall ingenting e kvar nu har ja massa tid idag o göra de som aldrig blivit av ,jag svävar upp o iväg hela världen e min , så varför landa när jag flyger fritt ?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0