Fett omogen cheey , yeah de är jag :) fett fränt att va de..

2011-12-06 - 22:11:13

Kollat på desperata hemmafruar! fett bra! men nu är de slut , men de kommer ju tillbaka ivår! 
fett taggad på det. yeaahyeaah. saknar de redan. men jaa? va ska ja göra åt de? 
nej exakt kan inte göra så mycket åt de.

dagen har vart bra , lackade dock ut i skolan idag. men allt är bra nu. bättre än bäst faktiskt.
jaapp. vad ska ja säga mer? ledig imorgon .. fett pepp på o sova. måste dock plugga som bara den.
sen vid kvart över 3 ska ja möta upp mongokajsa på stationen så ska ja sova hos henne. fett taggad på det med.
fan va taggad ja är nu för tiden?! men de är ju bara bra!

Annars då? jo tack för ni frågar , allt bra med mig tror jag?! eller nej ja vet. lever livet som de vore den sista.
finns inte så mycket att klaga över. jo förresten. ja hinner inte med min älskade lilla bebis lika mycket.
vilket jag hatar. men ska försöka kämpa in i de sista . okej nej ja ska inte dö. men ska kämpa iaf! 

JAJA nu finns det inte mer o säga skulle ja tro.
lägger in ett fett tänkevärt citat. 

Försök aldrig vinna tillbaka någon som valt att förlora dig.

omg porr sms nu. fett najs! haha nej störd cheey . ja vet. hör de dagligen.
är fett omogen med. hihihih nu ska denna omogna lilla damen gå o tvätta bort sminket, borsta tänderna och kissapissa.. fett rolig är ja ibland. eller nej de är ja inte. ja bara tror de.. hihi hejdå :D:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0