enklare liv kanske?

2011-12-11 - 22:52:24

de är sjukligt.
det gör ont , så fruktansvärt ont.
som någon lagt flera kilo på min mage.. endast på en liten del.
va gör man? jo väntar till de gåröver.Min mage..
varförvarförvarför. svullen som en jävla ballong.
ajajajajajajajajajaajajajajaj. lägger mig och sover.
denna pryl verkar rätt bra för mig , jag har svårt o somna. somnar oftast sent o går upp tidigt. 
och är sällan utvilad. så denna kanske kan hjälpa mig till en bättre sömn och kanske utvilad när ja vaknar? 

498 :- kanske är värt de?
funderar på de alltså.




varför inte denna med? den väcker en när man är utvilad typ.
man har en grej runt handleden. 

dock lite ,mycket dyrare grej.
2295:- men ändå , den kanske är bra. men frågan är ju ska man lägga de på en VÄCKARKLOCKA?!!
men den vekar ju bra o smart..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0