The best feelings are the ones that can't be explained

2011-12-15 - 23:09:24

skrev ett långt inlägg men allt försvann. kul  ahh juste eller möjligtvis inte.mitt humör går upp och ner blir svin irriterad på små saker. inte alls värt de. blir bara onödigt mycket småtjafsmen ja pallar inte.. magen gör ont , inte som vanligt. de kommer i omgångar och då gör de verkligen jätte ont.men vad ska man göra? kan inte göra så mycket. min mage har vart väldigt speciell länge nu.minns när ja inte ens kunde gå så ont hade ja , fick ligga stilla och inte göra ett piss. de va riktigt otäckt faktiskt.nog om det , imorgon är det fredag ! riktigt skönt .måste få sova ut , träffa finaste russin och umgås med familjen .. vilket ja inte göra längre typ.är så himla trött när ja kommer hem från skolan så ja bara sover..något ja är väldigt bra på.
vi hörs imorgon ,puss
saknar sommaren..♥
jag älskar dig överallting annat♥
du är mitt allt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0