sjuk..

2011-08-30 - 22:21:08

jag vill inte bli sjuk , jag hinner inte med det..
förkyld , ont i huvet och förbannat ont i halsen.
jag tror aldrig jag haft såhär ont i halsen.. eller jo den gången ja va på sjukhuset och dom sa att det kan utvecklas till körtelfeber om ja inte tog det lugnt. då hade jag också så förbannat ont i halsen. dock va ju mandlarna svullna och vita prickar på med de va inte halsfluss , utan påväg att bli körtelfeber eller inflammation.. dom kunde inte riktigt se det då, de va förtidigt och om ja inte tog det lugnt kunde ja få körtelfeber. såå ja tog det ju såklart lugnt och klarade mig ifrån körtelfebern.. men nu väntar ja bara på att jag ska få feber , känns som det. mår inte alls vidare bra faktiskt och det känns bara jobbigt i skolan. kan inte tänka eller något.
Men missa så himla mycket om jag inte är med , och det vill ja inte.

Russin fick iaf vila idag ,  rida i spöregnet när jag redan är sjuk och inte mår speciellt bra är inte så smart. förhoppningsvis är det fint väder imorgon så jag kan åka ut och rida på min lilla älskling.

ska vänta någon timma nu och ta en strepsil till för denna smärta i halsen pallar ja verkligen inte.
fast de gör ont i halsen av tabletterna för de är starka typ , men sen känns de svin bra .. sen efter ett tag gör det exakt lika ont igen. Men jag får va glad åt den stund den hjälper .. de är iaf något.

godnatt vi hörs imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0