Hemkommen:)

2011-04-21 - 22:34:39

Kom hem för ett tagsen;) !
Imorse hände de inte så mycket satt ute i solen.
Senare drog ja till sara , mockade stallet och allt sånt med sara:p
sen sååå gick vi upp åt lite glass och hade trevligt. Sen släppte vi in hästarna.
Senare red vi en sväng på de små liven .
Riktigt kul faktiskt för de va längesen sara och ja red tillsammans ;D!
Så de va faktiskt roligt:D
Sen så va ja skapligt rädd när ja skulle åka hem genom mörkret . Höll nästan på att kissa på mig menmen ;)!





Imorgon blir det min 1,6 mils träning , känns faktiskt skönt efteråt:P
ska även rida ett pass i paddocken med russin.
Även putsa med sara kanske och grilla:) vi får se hur det blir med den saken , men sånt som märks mer eller mindre hah :)!

Nu ska ja snart krypa ner i sängen och sova. Underbart :)
Känns redigt skönt att mina dagar är så pass fullspikade ändå.
Och värre kommer det bli när skolan börja. Jag älskarälskar älskar mitt liv.
Och ja älskar älskar älskar russin som är mitt allt faktiskt :)!

Känns skönt att ja verkligen lagt min tid på russin och inte tänka på alla bekymer som ja alltid har gjort.
Så Ja känner just nu att i mitt huvud finns endast russin. Ja har fullt upp i stallet och tänka på russin så allt runt omkring skiter ja fullständigt i. Och de är just de som är så underbart. Och de är såhär ja alltid vill ha det :)!
det är såhär ja trivs och mår bra. Sålänge ja har russin så är livet så jäkla underbart:D:D!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0