Fotooodag;)!

2011-04-19 - 23:15:46

Några av bilderna som togs idag;)!













Lägger upp fler när ja har tid.
Ska lägga mig nu och försöka sova med min huvudvärk.
Ska cykla runt halv 8 till stallet. Rida, mocka , släppa ut hästarna. Ja allt i stallet typ.
Ska måste även va hemma innan 12 för att hinna fixa mig och hinna med 13.45 tåget;)! Kommer bli stressit!

imorgon blir det första vårmorgonturen på älskling:)!
JAAAG ÄLSKAR DIIIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OTROLIGT MYCKET!!!<3
photograph!

åh.. det var verkligen jätte roligt idag och det var roligt att du uppskattade bilderna.. du är så otroligt vacker och underbar och jag förtörde din blogg nu med dom bilderna på mig :). älskar dig massa kusin <3

2011-04-20 - 00:35:27
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0