pluggat hela dagen

2011-04-14 - 21:24:45

här sitter ja och ska snart dra igen.
Ja började plugga halv 4 och pluggat till nuu.. 21:17!
fyfan helt slut nu.. ska plugga lite till sen så ska ja fan i mig sova.

Imorgon är det fredag och sen påsklov.. snacka om skööönt!
Dock hade ja planerat hela lovet med en person men det blir inte så eftersom det inte är vi längre.
Så detta lov ska ja tillbringa med mina fina vänner min älskling och ngr andra(a):**
Livet är allt braaa:D!!
tur att ja älskar livet:D:D<3



shiit vad jag älskar dig.
Du är den finaste som finns , den som alltid finns där när ja behöver någon.
Så underbar , så fin.
Allt man kan önska sig.
Dig lämnar jag aldrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0