klipp klipp:)

2010-09-29 - 22:20:54

mamma kom nyss hem med nya grejor till mig.
eftersom jag fick såå sjukt ont i magen av de där tabletterna.
jag låg säkert en timma med en sån jävla mag smärta helt sjukt.
såå ont har jag nog aldrig haft. Aldrig mer att jag äter dom tabletterna.
Ja åt dom för att dom skulle hjälpa .. så får ja bara ondare.. förfan så ska det ju inte va!!!!

uschusch .. imorgon blir det ingen skola för mig..
tycker det börjar bli tråkigt här hemma finns inte så mycket att göra.. ligga i sängen & ruttna är la de ja kan göra..
ja ska iaf gå en lite sväng i morgon har inte vart ute sen i måndags. Men nu ska ja upp & gå på mina små ben:)
frisk luft SKÖÖÖÖÖNT!
ska klippa mig .. klippa upplöshåret så det se mer äkta ut:)
yeeahhh!


en liten bild :)
åhhh aa där har ja löshår:)
ja har kort hår & kortare ska det bli hiih :D

Erica♥

Sötaste människan! :o<3

2010-09-30 - 22:16:38
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0