russin , jag älskar dig. du är mitt allt!

2010-10-28 - 18:08:37

Här sitter ja och har det bra.
har inte orkat blogga .. dels för ja har inget att skriva sen har ja haft viktiga prov & sen har min älskling vart här.
så ja känner lite att de är viktigare än bloggen hahha rätt självklart:)

Provet gick bra.. hehe tur. Ja trodde dock att ja skulle få ig. Men nejdå där hade ja tur :o!
SKÖNT!
Blev även godkänd på styckprovet såå jävla skönt. Så nu äre bara att kämpa mot ett vg ..
wiie :) ! Ja har dock inte bestämt vad ja ska bli eller så.
Skulle va rätt coolt å bli styckare bra betalt också. men ja vet inte om ja skulle kunna jobba med det livet ut.
Ja känner också att ja vill bli ngt annat. Veterinär eller polis. jag går ju helt fel linje för det. hehe SMART :)!
Ahhjja de löser sig alltid.
Skulle va rätt kul att åka och kolla på djurlinjen i norrköping. menmen :) !

Ihelgen blir det fulltupp.
Fredag ska ja va med min saknade kajsa .:) !
Lördag: älskling :). hehe åhh på tisdag är det en månad:$ ;) !
Söndag: plugg :( !
sen måndag till söndag vet ja inte men HÖSTLOV är det iaf GÖTT :D!
Sen såå blir det nytt jobbigt efterblivet schema :( buuuuh
.


Nu har jag äntligen lagt in bilderna från skolavslutningen :) shiit va duktig ja är :) !
typ 6 månader efter :)




9s det är en klass jag alltid kommer att minnas.
Från den värsta till den bästa.
Det kanske va bra ändå att 9s fick ett slut där ? Ja vet inte. Skönt att lära känna nya människor.
Och ja måste säga att jag är super nöjd med min nuvarande klass , ja tror nog den är nästan bäst :) !
vi har så otrolig kul , alla är så snälla & trevligt såå ahh :) !
Jag kan sitta och tänka ibland och bara fan vad ja saknar 9s. Iaf några personer.
Några man igentligen inte vill skiljas från , men ja har ju fortfarande kontakt med dom ja vill. :)
4 år räckte det blev väldigt mycket bråk på de åren och visa saker ja inte vill minnas påminner mig.
Såå nu jävlar ska det bara bli bra minnen här ..

Ja har tyvär ingen bild på hela min nuvarande klass men det kommer ja lovar :)
LP1<3



Nae nu ska ja ta tag i mitt liv & börja plugga till engelska provet som vi ska ha i morgon.
Jääävlar va skoj :)!
åhh sen ska ja tänka på älskade russin som ja saknar sjuuukt mycket.
always and forever.

jag älskar dig russin<3




Ällieh

Jag gick dock bara ett år, men jag kan ju iallafall säga att det var den bästa klassen jag har varit med om.

Svårt att lämna alla, och så förlorar man ju en del kontakter :/

Saknar dig,Ida<3

2010-11-06 - 02:11:14
URL: http://lifeofellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0