mitt hjärta

2010-10-28 - 19:14:26

nae va jobbigt det är helt jävla seriöst. Jag klarar det inte jag gör det verkligen inte.
Sitter och kollar på bilder på dig och mig. Den sista bilden på oss. Sista dagen , sista timmen .
Vad som än kommer hända i mitt liv kommer du alltid va överst på min lista. Du kommer alltid va den som jag verkligen älskade mest på denna jord. Mitt älskade hjärta , jag är så stolt över dig , hur du verkligen kämpade genom dina dagar , du hade ont och svårt. Men en sak du ska veta är att jag är såå sjukt jävla stolt över dig.
Om du fanns här hos mig nu skulle ja viska i ditt öra hur sjukt mycket jag älskar dig. Men det är svårt.
Ja vill inget annat än att du ska finnas hos mig. Helt seriöst jag skiter precis i allting annat. Sålänge ja har dig och russin vid min sida kan ja klara allt. Såå älskling ja ber dig kom tillbaka. Finns det inget stopp eller kommer det föralltid va såhär? åhh nej det blir inte bättre med tiden. Det blir inte det. Det största problemet hos mig just nu är att ja vill inte se framåt. Jag vill inget annat än tillbaka i tiden. Till den tiden du fanns här hos mig , då ja verkligen kunde va hos någon när allt va åt helvete. Mitt hjärta , du och många fler vet hur mycket jag älskar dig och saknar dig. Du va mitt allt. Det va dig jag levde för. Det va du som tog mig upp från den där jobbiga tiden. De va faktiskt du som gjorde mig så sjukt glad.

På lördag hjärtat kommer jag till din grav en sväng.
Lova mig att finnas där då.

jag älskar dig så sjukt jävla mycket så det finns inte

ESSEM, Selena M





BLI VECKANS BLOGG? :)

bara till att kommentera inlägget!

finalisterna utses imorgon kväll!



2010-11-01 - 23:38:05
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0