Farväl min ängel. Vi ses där uppe sen!

2010-10-24 - 19:55:35

inget kommer någonsin bli desamma igen. Så bra som mitt liv en gång vart , de kommer aldrig bli lika bra .
Det kan komma nära men det kan aldrig bli exakt lika bra. Ja förlorade mitt hjärta som alltid fanns där för mig .
Som gjorde mig glad. Min bästa vän fick mig alltid glad , hon fick mig att skratta , hon fick mig att känna på sann lycka , hon fick mig att gråta , hon fick mig att förstå verkligheten. Hon har lärt mig så mycket så det finns inte.
Ja hade världens bästa kompis. Åhh aah en häst kan va en bästa vän. För det första måste ja säga Att litis mitt hjärta va en mycket speciell häst , hon verkligen förstod. När ja va lite mindre grät ja nästan varje dag av mitt liv & då var det henne ja valde att vända mig till. Ja vill aldrig höra massa ord '' det kommer att bli bra  , gumman ja finns här'' Allt sånt. Ja vet hur jävla lätt att säga de där jävla små meningarna. Ja ville inte höra de. För ja vet att alla ville bara veta varför ja grät osv. Alla va så in i helvete nyfikna . Ja ville va lite för mig själv. Därför valde ja att va vid henne. Hon förstog mig det vet ja , det va ju hon som va mitt allt. Så mycket hon lärde mig genom åren vi hade. Det är hemskt att detta fick ett slut. Slutet blev inget vackert. Men inga sagor får ett vackert slut.
Men jag har faktiskt försökt att glömma allt för en liten stund för att försöka må bra. Men jag klarar inte av det.
Det var nog meningen att du skulle stannat på denna jord. Utan dig min ängel så är ja ingenting.
helvete .. vad ja saknar dig. Jag står på mina knän & bara ber att du ska komma tillbaka. Jag kollar ofta upp mot himlen hoppas på att se dig där.



Gumman ja hoppas du såg hur fint sara och jag gjorde vid din grav igår.
Jag hoppas också att du har det bra där uppe bland molnen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0