de va något speciellt med dig!

2010-10-17 - 20:48:58

För 11 månadersen var du här hos mig , nu finns du inte längre kvar.Jag orkar inte se meningen med allt. Jag vill va hos dig.Mitt hjärta slår fortfarande medans ditt slutat slå , jag vill inte förstå att du är borta.Jag vill verkligen inte det.. Den dagen va den värsta i mitt liv & kommer alltid att va , du va hela mitt liv.Så mycket vi delade , så kul vi hade. Från dag ett till graven jag minns precis allt. Jag va så lycklig. När mitt hjärta gick i delar va det du som räddade mig. Jag vill inte gå framåt i tiden jag vill bara tillbaka.Jag vill inget annat än att träffa dig. Jag orkar bara inte med det här. Det får mig bara att må dåligt.Jag försöker & försöker men det går inte så bra. Du finns alltid i mitt huvud. Jag vill aldrig glömma dig & jag kommer aldrig heller glömma dig. De sakerna som gjorde mig glad gör mig bara ledsen .. För ja vet att jag aldrig kommer få träffa dig igen. bilderna får mig att gråta , videoklippen allt.  Du lärde mig allt , du va den första häst på många år ja satte mig upp på , ja minns när jag ramlade av dig 6 gånger på en runda över ett hinder.Och hur mycket ja bråkade med dig för att du skulle hoppa över ett hinder.Vi hade picknick på åkern du åt kexchoklad & drack cola till det. Jag saknar tiden med dig , jag vill ha tillbaka tiden med dig.Jag vet hur stolt ja var över att ha en häst som dig. Hur glad ja var över att få rida ensam i skogen. Tiderna med dig kommer jag aldrig att glömma. Allt jag ber om att du ska komma tillbaka , ett liv utan dig det funkar inte.Livet blir ju knappast lättare när du inte är hos mig. Jag är glad att jag fick chansen att ha dig , jag är också glad att jag tog vara på vår tid. Tiden vi hade va 4 år , inte alls länge.De va den tiden ja behövde någon vid min sida.du fanns ju där för mig alltid. ja ville aldrig åka ifrån dig. nu är vi för långt ifrån varandra för att träffas.alldeles för långt.


De finns saker som aldrig kommer bli bra! aldrig aldrig aldrig.

r.i.p litis 23/10-09
always and forever , jag älskar dig.
jag kan inte beskriva med ord..

vi syns i himlen!
du va en ängel på jorden , nu är du en ängel i himlen.
Hoppas du har det bra där uppe bland molnen.

Erica♥

Finns alltid för dig Ida :( vet hur jobbigt det är att förlora någon som man verkligen älskar. <3

2010-10-18 - 23:58:26
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0