Jag tänker aldrig sluta hoppas.

2010-10-13 - 21:59:29

Hej hemma nu .
Galet bra dag med sara<3
saknar tiderna dåå vi alltid va , typ varje dag.. synd bara att vi går i olika skolar osv.
Aja men vi hade iaf roligt idag ,
haha grimmorna va i stallet , så vi orkade inte hämta dom såå vi tog hästarna i pannluggen.
och det gick ju bra ? eller inte , haha slutade med att hästarna sprang runt på grusvägen.
Jäääkla hästar:)
Ahh rundan gick la sisodär kan man la säga. Totte & russin va helt mongo faktiskt..
Men sånt är ju bara kul & de är ju tur vi tkr så:)

nu tänkte ja plugga lite potatis eller va vi nu hade för läxa tillsimorgon hehe..

de händer så mycket just nu så jag orkar inte med allt.
Allt som finns i mitt huvud är litis
ja vill bara slänga mig i sängen & aldrig mer behöva gå upp!


jag älskar dig , vad som än händer kommer jag älska dig dig dig.
du är mitt allt.
du & jag de är så det ska va.
jag tänker inte förlora en till som jag älskar mest på denan jord.
Jag tänker inte det , ja vet hur jobbigt det va & ja vill inte gå igenom det igen.
jag älskar dig russin<3

Erica♥

Sjukt fin bild!:D

2010-10-13 - 23:20:44
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0