Russin , jag älskar dig<3

2010-11-05 - 20:05:17



såhär ser min helg ut ;)!

Lördag: åka ut till älskling skapligt , ska försöka hinna mocka hela stallet innan sara kommer hem , för att va lite snäll :) !
Sen blir det en rid tur med sara russin och deus skulle ja tro :) !
Sen måste ja putsa usch det va ju ett tagsen , så de är ett måste :) !
Senare sen kommer älskling till mig , så vi ska baka lite pizza. hehe ja ska han kan inte hehe(a) eller?

Söndag: ska vi fira min kära kusin som flyller 14 imorgon eller är de 14? ja har ingen aning om saker längre. Mitt minne blir bara sämre var dag som går.wiie :)  !
Ska försöka få med fegis älskling dit , haha han vågar inte min lilla snuttii:) !


Det ska bli skönt att åka ut tidigt till älskling imorgon , även att jag träffade henne igår så saknar ja henne något så enormt mycket. Så mycket vi två har vart med om , ja vill inte att våran saga ska sluta så som min och litis gjorde.
En gång till.. ALDRIG det klarar ja inte av . Verkligen inte. Ja tänker vill aldrig lämna dig , du är mitt syre älskade älskling. ..
jag älskar dig russin du och ja mot världen<3

ESSEM, Selena M

sv' vännerna :)

2010-11-05 - 21:36:03
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0