allt ifrån tåg till liv & död.

2010-11-30 - 20:47:02

Dagen började som vanligt = dåligt.
Vaknade upp med världens huvudvärk & vaknade sent så fick typ stressa så hjärtat hoppade ut..
sen va tåget 26 jäääävla minuter sent -.-
Kom till skolan sent bakade tårtor och lite skiiit ;) !
självklart ska tågfanskapen jävlas hem med. Alla tåg inställda jippiiee liksom?? ;S
Som tur va min kära bror i linköping .
såå åkte med honom hem.
så kom hem vid halv 7 & ja slutade 2 ;S!! WHEEY!
Hoppas att tågen går imorgon så ja får träffa min filip<3

Jag har ingen jävla aning varför ja vart såå jäkla glad idag?
typ haft världens överenergi & helt mongo typ? haha inte okay alls.
men jag är bara glad att jag för en gång skull kan va glad en hel dag.


Jag vet egentligen inte varför de här såhär med mitt humör.
Jag har liksom haft världens bästa barndom .. Jag har alltid haft en mamma & pappa som brytt sig om mig.
Hjälpt mig när ja mått dåligt , det har liksom alltid ställt upp för mig.
Det var egentligen 06 mitt liv började gå neråt. Det var alltid bråk i klassen , folk mobbade och jag gick i världens värsta klass typ ingen lärare orkade med oss eller ville ha oss.. Jag såg då inte livets mening .. Mina dagar va gjorda av bråk , tårar och hemska tankar. Mamma frågade ofta hur ja mådde , men ja orkade inte berätta hur jag kände. Och ja ville inte prata med någon , vafan skulle de hjälpa ingen kan ändra mina tankar ändå tänkte ja.. ja sket totalt folk omkring mig..
07 började klassen bli bättre men de va fortfarande otroligt mycket bråk & ja hade inte kommit över 06.
Jag började rida 06 hos min kompis sara.. 07 började ja inse hästar fan va dom får mig att må bra.
Sen har mitt liv gått uppåt & trodde att det bara skulle gå bättre och bättre..
Jag tror även kärleken fick mig att må dåligt ,jag mådde inget vidare vissa perioder , ja trodde ja skulle må bättre genom att skaffa ny kille hela tiden , vilket va helt idiotiskt , för det fick mig inte alls att må bättre..
Men 23/10-09 förändrades mitt liv totalt. Mitt allt dog.. Jag tappade andan när ja sökte efter ny. ja va levande död.
Folk har otroligt svårt att förstå hur mycket man kan älska någon. Hon va hela min värld .. Eftersom ja hade en jobbig tid i 6:an & ville liksom inte gå vidare i mitt liv ..så hjälpte helt ärligt litis mig. Hon hjälpte mig & hon stöttade mig. Hon fick mig må sjukt bra.. Ingen vet vad som händer efter döden , men jag hoppas mitt hjärta väntar där uppe på mig så vi kan ha kul igen. Litis ändrade mitt liv och har gjort det till något bra. Underbara år hade ja med henne & minnena ja spar djupt inne i mitt hjärta. Den platsen som hon har kan ingen någonsin ta ifrån mig. Hon kommer alltid att va mitt allt.

Men idag älskar ja ändå mitt liv , jag har en familj som bryr sig om mig , världens bästa vänner , en underbar pojkvän, världens bästa häst & en vän som väntar & vakar över mig i himlen.


Jag hoppas du har det bra där uppe , du är värd det bästa det vet du älskling.
en dag ses vi , men det kan ta ett tag till<3
Men vi har något att längta till , Så mycket ja ville säga till dig innan du försvann från mig.
Men när vi ses igen , då har ja såå mycket att säga. Jag älskar dig gumman<3
vi hade en bra tid tillsammans gumman.
Vi kan tyvär inte fira din födelsedag tillsammans , andra året det är såhär.
1 januari ses vi vid din grav<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0