2 månader med världens finaste människa.

2010-11-30 - 22:59:45

Idag är det alltså 2 underbara månader med Filip.
Jag kan inte beskriva hur glad & lycklig jag är i hans närvaro.
Jag trodde aldrig att jag skulle hitta den rätta , men vafel man kan ha.
Jag känner det på mig , de här är något bra och något fint & jag vill att det ska va såhär föralltid.
Han och jag. Han har verkligen fått mig att må så bra. Och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag.
Mina känslor för honom är helt obeskrivliga.
Även att det är lite bråk & sånt ibland så vill ja aldrig lämna honom.
Han betyder enormt mycket för mig.
5/10-10<3
ett datum å minnas.


jag älskar dig otroligt mycket , ett liv utan dig vill ja inte se!!<3

Du och din partner

Vad heter ni? Filip & ida
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 månader
När blev ni tillsammans? 5/10-10
Hur var första dagen tillsammans? vi sa inte så mkt till varandra?
är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Nej.
Har ni barn? Nej 
Om inte, tänker ni skaffa? åhh ja :d
Har båda körkort? Han har ;p
Vem är äldst? filip
Vem är längst? filip
Håller ni handen på stan? Ja varför inte?:)
Kände ni varann innan ni blev ihop? aaaah ett tag ;)
Vad har ni gemensamt? båda är störda?
Blev du kär i första ögonkastet? ja ,(a)
Har ni någon speciell låt? nej ;d
Har ni gråtit i varandras armar? mm<3
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne?
har inte så många ännu. men alla är lika bra.
Vem lagar bäst mat?
haha jag:o
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myyyser (a)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? några mil:)
Blir du lätt svartsjuk? nja ja venne , ibland ..
Brukar ni bråka? har vart lite si & så men nu äre bra ;D
Brukar någon av er prata i sömnen? båda haha.
Vart planerar ni att bo sen?
på en gård:k
Hur ofta träffas ni? olika , 3 gånger i veckan typ & i skolan..
Vet du vad din svärmor och din svärfar heter? hhaa ja har inget bra minne (a):$
Har ni firat något tillsammans? hmm .. njaee eller?:D
Brukar ni göra ngt tillsammans? ojaah ;) uhh

ida

ahmen grattis idaaa :D <3

2010-12-02 - 17:05:14
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0