livet är förkort för att bråka , livet är förkort för att..

2010-03-23 - 22:02:17

ja vet inte riktigt vad ja ska börja?
Ja kanske inte borde säga allt här i bloggen men det är ju min bloggså?

kanske kan förklara lite , lr säga ngr ord till de ''coola'' personerna..
För det första sluta skriv massa på msn & inte våga öppna käften irl
Väx upp lite nu , komigen ?
Sluta blanda in andra personer dom har inte ngt med saken & göra.
Dom har hört vad du har sagt inte vad vi andra har sagt , shiit allt kanske är en lögn vad vet jag?
Saken är den att du kan ta & växa upp nu.
Du har hållt på såhär länge nog , har du aldrig funderat på att du kanske börjar bli lite för mycket?
Du kanske borde tänka på det.



btw helgen kommer bli bäst flickor <3
Ladda batterierna höhöhööh :)?



bild från 2007 /2008 lr ngt? :S
hahaha , naaw kajsa jag älskar dig !
Finns inte ord som kan förklara allt , världens bästa kompis <3






Anonym

naaww ida jag älskar dej med bästis (L).

2010-03-23 - 22:06:21
josefin.

svar:

det är sudär med mig :/

2010-03-24 - 17:45:37
URL: http://lillanduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0