saknaden är stor nu!

2010-03-20 - 14:00:56

Denna dagen kommer inte bli bra!
Ja bara sitter & tänker , jag tänker för mycket.
Det går inte att sluta.

Det är ngt månadersen nu & jag tjatar mycket om detta men ja kommer ingenstanns i livet.
Jag saknar min älskling så sjukt mycket.
att det kan va så svårt att gå vidare..
Jag vill inte & ja tänker inte gåvidare.
Jag tänker inte lämna allt, det är just nu hårda tider.
kanske föralltid kommer bli så?
:/
minne av litis<3




Saknar denna människa också!








Ida+Frida= Twins forever.
Jag saknar dig , vår tid allt vi hade!
Du kommer alltid va min bästa vän jag älskar dig sjukt mycket.
Tiden vi hade var bäst , hoppas den kommer tillbaka!
Du fanns verkligen där för mig & vi hade det så grymt rolig varje gång.
Varje helg vare vi , dagarna & nätterna va fyllda av skratt ,
Jag saknar verkligen tiden med dig.
Norrköping Stockholm allt , vi gjorde det mesta tillsammans!
Jag kunde prata ut med dig , du lyssnade & hjälpte mig.
Du fanns där när allt va åt helvete för mig & ja bara ville försvinna
Det var du som gjorde mig stark <3


Jag älskar dig Frida Johansson!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0