dissar datorn för tv:n :ooo

2010-03-07 - 11:24:22

som ni märker bloggar ja inte mkt längre!
jag har dumpat datorn ett tag för tv:n!
Helgen har vart bra , fredag & lördag hemma hos sara :p
mkt mysigt , igår tog madde & ja oss en rid tur.
Jaaha , de gick bra för madde men inte för mig hahha ^^
ne men russin är lite vild höhööhöh xD
aja skitsamma nu...
vid 1 kommer pappa & mamma och hämtar mig så då blire å dra till farmor & farfar höhööh :d
finns inte så mkt å snacka om precis :p

Aja min muskelinflammation i ryggen har släppt lite kanske , går ju på ipren & ngn salva!
Men men får se hur det är  i morgon måste ju till skolsyster vilket fall som helst :ooo
Förhoppningsvis slipper ja sjukhuset!!! :o

HelloNicki

Hallå sweetie! Allt bra?



Kramis

2010-03-09 - 11:02:37
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0