jag älskar dig så sjukt underbart mycket.

2010-06-19 - 21:56:11

tjoohooo!
sitter inte sådär jätte mycket vid datorn.
Känner att ja vill leva livet lite , ja har vart ute hos russin , mockat , borstat & gått med sötnosen<3
Saknar att rida de va typ någon månadsen ja red:/
Men hon är på bättringsvägar & kan nog snart hoppa upp & rida igen:)
då blir det träning träning träning :)
Nu har hon vart ett bra tag , dock inte hennes fel ..
Men men !


Russin ..
Du är världens underbaraste häst.
Jag trodde aldrig att en häst kunde betyda så sjukt mycket.
Dig & rosita älskar jag mest på denna jord.
JAg vill aldrig lämna dig .. ALDRIG ALDRIG ALDRIG!
hoppas du förstår hur j*vla mycket du betyder.
du är väääääääärldens underbaraste häääääääääääääääääst<3

jag älskar dig överallting annat.
du är bäääst<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0