häst snack :)?

2010-07-18 - 23:19:17

Hallo alla :)
hoppas alla har haft en lika trevlig dag som jag mohaha :D

Ska ja dra den igen?:)
äsch de gör jag..
vaknade upp runt 2 kanske , fixade lite åt frukost också haha.
Sen datorn fixade mitt rum och lite sånt man brukar.)

sen vid kvart över 6 cyklade ja tsm med hanna ut :p
red lektion för henne , gick super bra faktiskt.
Russin blir bara duktigare & duktigare , de gick fort idag också , jäklar så fort brukar de inte gå
snabbt brukar de gå men itne såhär haha :)
Hoppade utan en vägring , skit bra :)
en bild på hur träningen blev hoppas ni fattar :)

ja kan lägga upp bilderna när ja får dom av hanna:)


Imorgon vet ja inte vad som händer , förmodligen ta de lite lungt , städa lite också.
senare blir det ut igen & rida russin åh camaro:)
Får se om ja får någon bild på hästarna :) mohaha
Jag älskar mitt liv just nu , allt känns underbart idag.
Den bästa plats är stallet , när ja precis åkt så vill ja dit igen åh mysa med hästarna.
Det finns inget bättre. hästar är verkligen mitt liv:)





videoklipp från mig & märtha förra sommaren..
Tyvär har dom inte kvar henne men hon va fantastisk ,
Russin va ute hos en annan då:) Rosita va sjuk & ja va förstor för henne.
Så fick rida märtha hehe :) tror nog de va första gången ja hoppade henne , ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0